klara en midsommarnattsdröm

klara min älskade midsommarnattsdröm detta blogginlägg är till dig.

"För du var solskenet
och jag var ensam"

men låt oss ändra till:
för du var solskenet när agnes var ensam i hallsberg.

egentligen vill jag bara skriva en lång kärleksförklaring till klara, men den gamla klyschiga meningen "det finns inte ord för att beskriva hur fantastisk du är" använder jag mig av just nu. jag är perfektionist när det gäller att skriva fina rader om folk och vill använda de rätta orden för personen. så låt oss spara på dessa underbara rader.

för nu är det någon som drar mig i tån som har ont i fingret och talar om för mig att det är dags att lägga upp bilder. följande bilder visar studens hetta:



puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0