bildregn från de senaste dagarna


Fina John tog studenten!


Och Ellen var sjukt snygg i sitt nyfärgade hår! Den som sa att hon borde bli blond igen måste vara tokig..




Sötnosarna Elise & Emmy tog också studenten och var på slutskivan. Det är lite komiskt att jag ALLTID träffar dom när jag är ute och ALLTID hamnar på samma nattbuss som dom hem. Fina fina tjejer.


Karro hade studentmottagning och Elin och jag var rätt glada.




Igår var det klassfest hos systrarna Svensson. Malin tog på sig ansvaret som grillmästare.




Det blev charader och Karin var på G!


Ju längre kvällen gick, desto sämre blev bilderna. Praktexempel ser ni här ovan.


Oscar blev kvällens pimp och verkade rätt nöjd.

Nu ska jag packa ner mitt rum i ännu fler flyttkartonger och be till högre makter att det inte ska bli regn på fredag. Ni får gärna be med mig om ni vill. Hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer
Postat av: liza

TACK klara! Jag hoppas jag kan komma hem till hallsberg på fredag och se er alla glada studentder! Hoppas vi ses då!

2010-06-07 @ 11:16:28
URL: http://liza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0