Mister, visa mig den maximala hastigheten, vart du vill, så fort du kan.

Hej fina ni.

Nu ska jag sluta be om ursäkt för att jag inte sitter här så mycket. Det händer så mycket roliga saker som jag inte vill gå miste om så jag tycker att det är värt det. Det är ju lite once in a life time och jag vill inte tänka tillbaka på mina sista två veckor i Hallsberg och ångra allt det där jag inte gjorde. Så nu kör jag all in och tänker njuta av varje sekund.

Sen vi hördes sist har jag och Lovisa varit på roadtrip och solat vid Tisarstrand..







..och jag, Carin och Malin har varit i Askersund på grillkväll hos Oscar med grabbarna









Förutom solningen och grillkvällen har vi haft en heldag med klassen på Borgmästarholmen och igår var jag på SATC 2 med Carin, Elin, Agnes och Rebecka. Helt sjukt vad det händer mycket roliga saker! Och ni som inte sett bion än, gör det. Oerhört charmig och mysig film.

Nu ska jag göra i ordning mig för snart ska vi treor på OLGY iväg och spela lite paintball. Jag har klätt mig så heltäckande jag bara kan för att undvika blåmärken inför balen och studenten. Vi får väl se om det funkar...Sen i eftermiddag blir det mys med tjejerna och kanske lite packning för imorrn sticker jag hem till Stockholm och firar några av mina fina vänner som tar studenten. Nu är det inte långt kvar.

Vi hörs när vi hörs. Nu måste jag leva livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0