seven days left

Tre studentmottagningar senare och jag är definitivt inte frisk. Rösten har svikit mig helt och huvudet gör ont. Skyller på förkylningen och inte på vinet. Känns bäst så. Ni ska få se massa fina bilder när jag är tillbaka i Hallsberg, jag glömde den förbannade sladden där. Någon som blev förvånad?

Jorasåatteh. Annars då?

Det var kul igår på slutskivan. Lite för mycket folk på för liten yta egentligen men det var mysigt att träffa alla gamla kompisar som jag inte sett på hundra år så det vägde upp det hela. Såg förresten Cimon & Michaela där inne. Inte så konstigt då hennes lillebrorsa(som gått i min parallellklass) var en av dom som tog studenten, men ändå. Jag är ju lite kändiskåt sådär så lite kul var det allt.

Nu borde jag sova så jag blir frisk till imorrn. Har typ 1kg snor i näsan för tillfället så det känns tyvärr som en rätt heavy uppgift..Tåg tillbaks till Hallsberg (för sista gången!!) och klassfest väntar hur som helst. Taggtaggtagg!

Hörrni, bara en vecka kvar. Jag kan inte riktigt förstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0