sjuk sjukare sjukast

Det som började med halsont övergick senare i feber och en dag hemma från jobbet. Febern övergick sen i galen hosta och snorighet som nu kompletterats med någon ögoninflammationsliknande sak. Jag har inte riktigt turen på min sida känner jag och eftersom jag mår som jag gör så har jag fått lämna återbud till Jukkola i helgen. Dock ska det bli ganska skönt att ta det lite lugnt i två dagar men samtidigt så är Jukkola en av årets roligaste helger så lite bittert är det ju förstås.

Dagens höjdpunkt #1 Jag och Filip som jag jobbar med åkte till Fjällgatan på Söder och köpte världens godaste glass på rasten. Om ni kommer till Stockholm någon gång, åk dit. Som grädde på moset är det sjukt fin utsikt därifrån. 
Dagens höjdpunkt #2 Pappa tog in min stora sköna säng som legat ute i släpkärran sen i helgen. ÄNTLIGEN!
Dagens höjdpunkt #3 Det är fredag imorrn. ÅH, så skönt.

Nu ska jag kurera mig själv med lite kebab så jag överlever sista dagen på jobbet för den här veckan. Mingelfix och några timmars övertid väntar men det ska nog gå att ordna.

Kram och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0