söndagsångest

Det är strålande sol ute och jag har ägnat hela dagen åt att packa upp ytterligare två flyttlådor i mitt rum. Jag har inte den blekaste aning om hur allt ska få plats men med hjälp av stora svarta sopsäckar har jag åtminstone kommit en bit på vägen. Ganska tråkig dag hittills men det är väl lite så söndagar brukar vara? Som tur är har jag haft sällskap av både Robyn och Oskar Linnros nya skivor. Båda två är awesome och jag hoppas verkligen jag får chansen att se Robyn live så snart som det bara går. Sen ska jag ju se Melissa Horn, Muse, Winnerbäck och Håkan också. Det här blir nog bra ska ni se.

Nu längtar jag tills jag är färdigjobbad för sommaren och kan åka och hälsa på mina vänner, vara uppe längre än till nio, dricka öl och se på grymma konserter på Way out west. Tre veckor kvar, det fixar vi lätt. 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0