mat

Dag två här i Slovakien är nu påbörjad. Imorse tränade vi på andra sidan gränsen, i Ungern, där vi sprang en vägvalsträning i par. Jag höll betydligt högre fart än igår och det var nästintill barmark så det var riktigt kul! Dock känns det att jag inte har tränat så här hårt på länge för jag har redan sjukt stela muskler och känner mig som en åttioårig tant, men det släpper väl snart?

Nu sitter vi och häckar i våra rum efter lunchen som typ är dagen grej här (tillsammans med middagen). Man känner sig ungefär lika mätt som på julafton när man går därifrån..

En viss Fredinho ville tydligen ha mer bilder och reportage härifrån så jag ska väl se vad jag kan åstadkomma. Malin hälsar i alla fall så gott!

Så länge får ni nöja er med dessa bilder från dagen:


i det här slottsliknande huset äter vi all mat


typ som den här förrätten...



..och den här efterrätten


...och den här latten


så här vårigt är det i alla fall

Nu ska här tränas, igen. Take care. Puss.

Kommentarer
Postat av: Fred

Bra!



Nu fattar jag varför vi åkt och ätit knödel i tre år när jag gick på hallsberg..



2010-03-15 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0