hungary

Hej kompisar.

Sitter på rummet i Ungern och försöker vila lite. Knät gör tyvärr ont så jag är lite ledsen men försöker göra det bästa av situationen. Malin masserar, jag masserar, smöjer, stretchar och försöker att inte springa så kuperat. Förmiddagspasset gick över förväntan men jag blir väldigt stel efteråt så nu får jag se hur eftermiddagens sprint går.
Annars är allt fortfarande fint. En del har börjat bli lite sjuka men vi andra är pigga och glada. Vi tränar och äter och sen hinner vi inte med så mycket mer. Men det är väl så det är på sånna här läger. Solen skiner även fast det inte är så himla varmt och man får lite hopp om att det faktiskt kommer bli vår hemma med så småningom. Dock var det här med barmark i Ungern ljug. Nere i stan är det helt torrt men så får man kommer upp i bergen (där typ alla våra träningar är lagda) så ligger snön packad och jävlig på marken.

Hur som helst så flyger vi hem på lördag och direkt från Skavsta blir det sen buss hem till Stockholm för min del. (inte för att någon undrade kanske men skit samma) På söndag är det nämligen brunch med släkten för att fira mamma som gäller. Blir nog mysigt. Har fraktat mitt, Annas och Noras paket hela resan så jag hoppas verkligen att det håller sig fint tills jag kommer hem.

Sen har jag värsta kaffeabstinensen just nu men det är en annan femma.

Take care. Pusss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men om du kommer hem på lördag kanske du ska med ut? Vi är ett gäng som kanske ska ut på lördag, det är elin som har lurat med oss på tenta pub;) Vad sägs?

2010-03-17 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0