tid

Idag har jag haft en så himla fin dag. Jag tror det är lite solens förtjänst. Bara idag har ju solen visat sig mer än den gjorde under hela november. Hur sjukt är inte det när man tänker efter? Inte konstigt att man känner sig som världens sorgsnaste människa då. Hur som helst, jag gick till vårdcentralen imorse där farbror doktorn konstaterade att jag inte hade en bakterieinfektion utan virus i halsen. Det var med andra ord precis som jag misstänkte och vila är enda medicinen. Men jag resonerade som så att promenader i det vackra vädret bara är bra så i eftermiddags gick jag och Lovisa långprommis här i krokarna. Helt jätteskönt var det! På vägen hem tittade vi förbi hos Agnes där vi fastnade en stund vilket bara var mysigt. Sen kom Malin idag, som har varit och hälsat på elefanterna i två veckor. Det var kul att träffa henne igen och höra lite spännande historier från savannen!

Något som slagit mig idag är hur enormt mycket tid man helt plöstligt får över när man inte tränar. Tur jag är frisk snart för annars hade jag gått bananas . Vad ska man göra av alla timmar? Jag tog sovmorgon imorse och klockan är inte ens elva men ändå känns det som om jag varit vaken huuuur länge som helst. Knäppt.

Sa jag förresten att jag ska på Moneybrother på onsdag?


p.s kamerasladden är på väg. ni får stå ut med lite gammalt så länge. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0