hur skulle dom förstå? dom vet ingenting om oss

Jag sitter på mitt rum och försöker andas lite. Hela det gångna dygnet har varit helt hetsigt och nu är första gången jag faktiskt stannar upp lite. Det började med Moneybrother på Ritz igår kväll. En viss herr Rosander hade talat om för sin syster att det var viktigt att vi kom i tid så vi skulle vara säkra på att komma in, så vi kunde ju inte annat än lyda. Lite segt kändes det dock när vi kommer in strax efter nio och det visade sig att Moneybrother inte gick på scenen förrens typ tio över tolv. Men folk droppade in allt eftersom och det hela blev ganska kul. Spelningen i sig var verkligen bra. Har aldrig sett honom live förut och kan väl inte så där himlans många låtar men det gav absolut mersmak! Han var så charmig och alla var så glada. Perfekt stämning med andra ord.


Agnes och jag tävlade om vem som kunde le bredast. Rätt jämnt va?


Två styck Rosanders




Vi fick syn på Peter Wahlbeck (heja björn ni vet?!) och kunde inte låta bli att ta ett tjusigt kort innan vi stack

Kom hem trött och sliten vid två och sen hann jag knappt somna innan det var uppstigning vid åtta. Snabb dusch och lite frukost och sen var det dags för samma procedur som igår. Smink, hår och kläder skulle fixas för kl 11 var det modevisning i aulan. Det hela blev inte så hemskt som jag hade tänkt mig utan var faktiskt rätt kul. Och all cred till Agnes som har sytt sjukt fina grejer alldeles själv!






Kolla bara vilka fina grejer!!




Så, nu har jag fått andas lite. Dags att ta tag i nästa grej på to-do-listan: samhällsuppsatsen som ska in imorrn. Herre min gud. Jag får nog låsa in mig själv med en rejäl kaffetermos och lite fin musik om jag ska fixa det här.

Andas var det ja.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0