fredagsmys

Jag har slutat skolan, kaffet smakar gott, solen skiner som om det vore rena sommardagen och det är fredag. How wonderful. Även fast det fortfarande är lika isande kallt ute och snön ligger packad i drivor så känns det som att vi är på väg åt rätt håll. Våren ligger i luften, så måste det vara. En fågel viskade i mitt öra att det ska bli plusgrader hela nästa vecka så det kanske är sant. Äntligen.

Tar tåget hem till Stockholm om en timme. Tror det kan bli en riktigt fin helg faktiskt. Ikväll hoppas jag på god mat och på spåret, imorrn ska jag äntligen se Snabba Cash (ja, den är utläst nu) med Ellen i stan och på söndag blir det mys framför Vasaloppet hela förmiddagen. En lugn och skön helg med andra ord, sånna kan också behövas ibland. Speciellt om man aldrig blir frisk. Hoppas ni får en fin fredagskväll!

Fredagslåten är tillägnad min alldeles egna brown eyed girl. Fröken Jansson. För att jag blir glad bara jag tänker på henne.



Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0