bevis på att gud pissade på mig idag men sen ångrade sig igen

MINUSLISTAN

- Dagen började med att jag vaknade upp med världens huvudvärk som höll i sig hela förmiddagen. Och nej, jag var inte ute och festade igår!
- Jag stoppade en femtiolapp i jackfickan när jag var i skolan som sen var helt borta när jag skulle köpa glass.
- Jag åkte till stan med Elin för att byta mina nya jeans som gått sönder (pissjeans) men åkte hem igen utan nya(eller gamla) jeans, utan kvitto och utan pengar.
- Jag hade fortfarande inte fått besked om sommarjobbet när jag drog till stan och var helt bitter för det.

PLUSLISTAN

- Så fort jag kom hem igen viftade Malin med femtiolappen som hon hittat på väg hem från skolan = glad Klara
- Jag har nu fått mejl om sommarjobbet. 4 veckors jobb med bl.a fix inför kungabröllopet. Check!
- Jag ska hem till mamma, pappa och lillasyster imorrn. Länge sen jag längtade så mycket efter dom som jag gör nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0