göteborg dag 1
















Göteborg är så himla fint. Idag regnar det dock men igår när vi var på stan hela dagen var det soligt och skönt. Jag lyckades hitta allt det jag skulle shoppa (har typ aldrig hänt förut) och nu är jag mer än redo för studenten.

Magkatarren är ganska okej. Jag mår bra på dagarna och dåligt på nätterna men det går åt rätt håll tror jag. Ikväll väntar utgång (har hört att alkohol är dåligt vid magkatarr så jag får nog ta det ganska lugnt) och förhoppningsvis dans, dans, dans. Blir nog kalas!

Ta hand om er så hörs vi. Puss

Kommentarer
Postat av: Carin

Vad fina ni är! Fina studentklänningar också :) Hittade du balskor också? :) Puss

2010-05-09 @ 15:34:29
Postat av: Johanna

Superfina klänningar:)

2010-05-16 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0