if you want me to be real deep i'll hook you up with some poetry

Jag insåg just att myggjävlarna har vaknat. Gick hem från styrkan och har haft fönstret öppet hela kvällen vilket resulterat i tre kliande bett. Äckliga små djur dom där. Dock får man väl se det positivt för det innebär ju att det är varmt på riktigt och nästan sommar. Ihhhhh.

Idag släppte lite av det där oroliga och stressiga också. Jag och Malin lämnade in projektarbetsrapporten(!!!), Carin och jag började skriva på historiauppsatsen och sen har jag bara ett muntligt prov nästa vecka innan jag är helt klar med gymnasiet. Det innebär att jag inofficiellt tar sommarlov/blir arbetslös på fredag nästa vecka. Elva dagar, sen är jag fri. Det ska firas med grillning eller något annat mysigt. Sen är det sammandrabbning där mellan lördag och söndag. Ser ut som det kommer en himla massa folk så det blir nog grymt. 

Vet ni en annan sak? Hoffmaestro & Chraa kommer till Örebro på onsdag om en vecka. Alltså, som jag längtat. Hur bra??


so do you

Nu börjar festen! Eller ja, snart i alla fall. Nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0