klump i magen

Jag har haft en jättefin dag på alla sätt och vis. Verkligen. Det var bara det att verkligheten slog emot mig när jag klev innanför dörrarna till lägenheten ikväll. Jag insåg plötsligt att det är sjuttiofemtiotusen saker som ska vara gjorda och fixade innan studenten. Helt plötsligt var det inte så lång tid kvar längre. En religionsinlämning som ska vara inne på torsdag som jag inte har hunnit göra och alltså MÅSTE skriva imorrn. Svenska-Pm till talet ska in på fredag = måste också skriva imorrn då vi drar till Gbg på torsdag. Och projektrapporten som ska in den 17:e. Det känns ju som om det är långt till den sjuttonde maj men kruxet är att det är typ bara tre dagar nästa vecka som går att skriva på innan vi ska ner till Karlstad och springa J-cuper.

AHAGHGDDK, så känner jag mig nu ungefär. Blev helt plötsligt skitstressad.

Samtidigt så fick jag helt ont i magen också när jag insåg hur himla mycket saker som måste köpas innan studenten. Studentklänning, studentskor, balskor, balväska, balbiljett, oringenstart osv osv. Studiebidraget my ass. Pojken med guldbyxorna, var är du?

Hoppas för guds skull att jag får det där sommarjobbet som jag sökt. Får besked imorrn. Får jag det inte vet jag inte hur jag ska överleva den här sommaren.

Nu måste jag börja bocka av saker på attgöra-listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0