living on the edge

Alltså, rostade mackor kan ju vara det godaste som finns. Inte sånna där vita rostebröd utan riktigt, gott bröd som blir sådär härligt knapriga. Helt sjukt vad det är gott faktiskt. Med en skiva prästost som smälter lite. Det och sushi och du är i min mathimmel.

Om ni undrar över min plötsliga hysteri så beror den på att jag just ätit mellis. Dagens bästa mål, nästan. Jag var(är fortfarande) egentligen sjukt sugen på kaffe men stillade begäret med några mackor och juice istället. Vill så gärna göra en kopp men vet inte riktigt om jag vågar. Försökte mig på en latte i lördags och efter det mådde jag inte kalas. Dumma dumma mage. Har inte druckit riktigt kaffe på över en vecka. Ska nog testa ändå. Det ligger ju en söt liten bulle och väntar i köket och jag menar, hur god är en bulle utan kaffe? Okej, ganska god men ni fattar poängen.

Vill. ha. kaffe. nu.

Återkommer om jag överlevt efter detta lilla experiment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0