denmark

Hey you guys.

Allt är kalas här i Danmark. Igår var det sprint som gick rätt bra efter förutsättningarna. Knät höll och det var huvudsaken. Idag sprang vi en långdistans som inte var riktigt lika rolig. Jag startade bland dom sista, solen var varmare än någonsin (typ 30 grader) och det var grönt och jävligt. Jag var inte alls van med terrängen och trasslade en del innan jag tillslut lyckades komma i mål. Fick tyvärr ont i knät så jag har ju haft bättre dagar. Men men, imorrn blir det en medeldistans på dryga tre kilometer så det ska jag väl kunna överleva innan knät får vila några dagar.

När det gäller det här med solen så kan jag meddela att majoriteten av oss för tillfället har samma färg som majoriteten av danmarks flagga. Det här med solskyddskräm var det inte riktigt någon av oss som tänkte på...Jag hoppas att den här idén om att det röda blir brunt stämmer för annars vette fan.

Vi kommer hem sent imorrn kväll så vi hörs väl på tisdag. Om jag inte är för upptagen med att leva livet vill säga, för den här veckan ser ut att bli awesome. Hoffmaestro på onsdag, SATC på torsdag?(Någon som vill se den med mig??? Agnes? Elin?), grillkväll på fredag och Sammandrabbning lördag-söndag.

Nu kör vi!


vi är typ sådär bruna, eller näe..

Kommentarer
Postat av: agnes

fan satc vore naujs! men biljetter? det är väll fullbokat typ? puss min vän ses imorgon! grillkväll på fredags!

2010-05-24 @ 16:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0