dom bra dagarna bli allt fler

Jag är ledsen att jag lämnade er i sticket igår men jag lyckades inte komma in på blogg.se under hela kvällen. Jag försökte massa gånger, I promise. Too bad.

Måste bara berätta att talet jag höll på svenskan igår gick över förväntan. Är så himla glad! Temat var relationer och jag pratade om Håkan Hellström. Ett väldigt personligt tal om hur han betydde mycket under perioden jag var tillsammans med Niklas. Jag pratade nästan lika mycket om hela Niklasgrejen som om Håkan och var verkligen skitnervös för att jag inte skulle fixa det. Att jag skulle börja grina inför allihopa. Men det var lugnt och det kändes grymt att kunna stå där inför klassen och prata om det så öppet. Det hade jag inte fixat för några månader sen. Definitivt en grej att skriva i "jagärbra-boken" ikväll!

Idag är jag mest glad. Jag sprang intervaller med Lovisa imorse, jag har på mig mina nya fina strumpbyxor med hjärtan på, jag har slutat skolan och jag ska på Johnossi ikväll. Johnossi liksom. Hur bra är inte det? Värsta höjdartisdagen än så länge!







Och ja, jag vet att bilderna är tagna i motljus så det ser ut som mitt i vintern utanför. Men va sjutton, ville bara visa er lite vad jag sysslat med idag.

Nu blir det Johnossipepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0