.

Ibland kommer jag på att ni är så många som tittar in här varje dag. Som nu till exempel. Jag var på väg att skriva någonting men insåg sen att näe, det kanske inte vore så smart ändå för vad skulle dom säga och vad skulle han/hon tro? Det skulle säkert bli massa missförstånd osv osv. och är det någonting som jag är trött på så är det just att folk ska tycka och tänka så jävla mycket om allting hela tiden. Jag orkar inte med det. Så nu skiter jag alltså i att skriva vad jag nu än tänkte skriva och går och lägger mig istället.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hörru klara. Jag förstår absolut vad du menar, men samtidigt ber ju du oss läsare ganska ofta att kommentera dina texter, att berätta vad vi tycker och tänker om saker. Det är nog sådant man får leva med om man skriver blogg, och ett val man måste ta :)

2010-11-10 @ 22:27:11
Postat av: Klara

Jaja, självklart så är det så. Men nu menade jag nog mer att folk överlag ska tycka och tänka så jäkla mycket om allt man säger och gör, även om sånt man inte skriver i bloggen. När det gäller folk som kommenterar/de gånger jag ber er komma med synpunkter här så brukar det bara vara roligt :) Det jag menade var nog egentligen att det ibland kan vara svårt att veta hur "ärlig" man vågar vara liksom.

2010-11-10 @ 22:32:24
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: Karin

Känner igen det där, tänker på det ofta ofta ofta.

2010-11-11 @ 21:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0