ladies night

Solen skiner och jag vill bara ut ut ut. Istället sitter jag inne, försöker plugga högskoleprov (tips på hur man får 1.4 någon?!) och dör lite för att min hals gör så ont. Nyss sprang Malin förbi och knackade på dörren vilket gjorde att jag slapp plugga ett tag, himla mysigt. Nu lyssnar jag på Hoffmaestros nya och ser fram emot middagen med tjejerna ikväll. På menyn står bruschetta till förrätt, nån slags canneloni till huvudrätt och äppelkaka a´la Elin till efterrätt. Kan ju inte bli annat än lovely. God mat kan ju vara något av det bästa som finns när jag tänker efter.

Hoppas ni har en fin lördag. Och Johanna, vi kommer sakna dig ikväll!


fortsätter med gamla kretabilder så här i dessa kalla hösttider.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh det later ju jattemysigt! Hoppas ni far en jattetrevlig kvall:) Blir nastan lite avis, hihi<3

PUSS

2010-10-16 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0