thoughts

Solen skiner utanför fönstret och jag blir lite less på allt det här. Vill ut, vill kunna äta mat, vill inte må illa, vill må bra. Självklart kan jag sätta mig på en stol utanför dörren och njuta lite av solen och den friska luften men jag är rädd att det ska vara lite för kallt för att det ska vara skönt. Eller så är jag bara lat och trött så jag ligger kvar här istället, ja jag är nog det. Borde plugga till det där högskoleprovet som är på lördag också. Förstår inte riktigt hur jag ska överleva åtta timmar hetsigt pluggande i en skolsal men det återstår väl att se. Får väl chansa om inte annat, tur att det finns svarsalternativ!

När det gäller min lilla att-göralista så går det faktiskt framåt. Jag har under förmiddagen kollat på The blind side och ja Agnes, det var en fin film. Jag tyckte kanske att den var lite väl förutsägbar liksom eller ja, jag vet inte riktigt men den var absolut sevärd. Nu väntar jag på att nedladdningen ska gå lite snabbare så att jag kan se Across the universe och A river runs trought it som jag också har fått tips om. Och kom igen hörrni, ni är många som tittar in här varje dag och jag VET att de flesta av er säkert tänkte på nån film som ni gillar när jag bad om tips. Tänk va fantastiskt om alla som tänkte så skrev det till mig. Förstår ni hur mycket jag skulle ha att göra då?! Tänk på saken i alla fall.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Walk the line. Typ den finaste filmen som finns. Om man gillar Johnny Cash. Och annars också tror jag.

2010-10-21 @ 15:01:08
Postat av: Sofia

What happens in Vegas, eller kanske Hairspray om du inte sett den, eller The Guardian om du vill ha något seriösare :)

2010-10-21 @ 16:16:52
URL: http://diesofia.blogg.se/
Postat av: Klara

Tack för tipsen hörrni!

2010-10-23 @ 22:20:30
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0