tröttmössa

Trött. trött. glad. trött. trött. hungrig. trött. godissugen(!!!). trött.

Så är läget idag ungefär. Men det gör inte så himla mycket egentligen. Jag har vant mig mer och mer vid de här bakis/slappar-söndagarna och det är väl bara att gilla läget. Jag har inte gjort mycket vettigt alls sen jag vaknade men ser verkligen fram emot bio med mamma och storasyster ikväll. Vi ska se den nya med Julia Roberts och mina förväntningar är inte nådiga. (Vilket kanske inte alltid är så bra men strunt samma) Världens, enligt mig, vackraste kvinna i en film om kärlek. Sounds great.

Igår var det hur som helst 25-manna och, framförallt, 25-mannafesten. Partyt med stort P efter Jukkola och 6:e i orienteringssammanhang. Himla lyckad kväll blev det i alla fall och alla var glada. Dock fick jag en klump i magen när jag insåg att jag stack utan att säga hejdå till Johanna som åker till Canada imorrn. Usch, det gör lite ont i hjärtat när fina vänner bor långt bort. Men Johanna, jag vet att du kommer få några grymma månader på andra sidan havet och under tiden kommer jag vänta, lek-&fikasugen, här hemma tills du kommer tillbaks igen.


jag & sötnosen på Kreta förra sommaren ♥

Rörigt inlägg från en tjej med idag rörigt huvud. Sömnbrist for life. Ta hand om er hörrni.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men det gör inte så mycket att vi inte riktigt hann säga hejdå, för jag hatar avsked! Det är bättre såhär för då är allt som vanligt:)(nästan iallafall) Kommer sakna dig jättemycket också<3 Du får hålla ställningarna när jag är borta och gör inget som jag inte skulle gjort;) hihi! Pusspuss sötnos

2010-10-10 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0