glad

Här kommer några anledningar till varför livet känns rätt fint för tillfället:

Malin och Johanna är hemma i Sverige igen, det är nästan vår, jag har fått lite fräknar i ansiktet (=slipper se ut som ett lik), jag har varit ute och sprungit en sväng för första gången sen i december (!!), jag lagade asgod middag till mig och Nora; fjärilspasta med himmelsk sås med creme fraiche och grejjer, jag har inte ont i halsen, jag längtar till en massa fina saker som händer framöver, min garderob är full med nyshoppade sommarkläder som väntar på att få användas, SATC-boxen finns nu i min ägo, jag tänkte boka biljetter till Håkan på Cirkus om två veckor (sällskap, någon?), det finns så himla mycket bra musik att jag alltid hittar något nytt som jag gillar; senaste upptäckten är dessa, både Linnea och Malin bor i lägenheter i stan med typ fem minuters gångavstånd vilket gör att jag kan maxa roligheten och träffa dom båda två samtidigt, om en vecka ska jag söka utbildning till hösten och jag är så pepp att det är galet, jag letar lägenhet och kollar inredningsbutiker och vill flytta nu genast, barnen på jobbet är världens sötaste (oftast) och varje dag tänker jag på hur himla glad jag är att jag får vara där.

För att avsluta det här lite i samma spår som jag började bjuder jag på två nya bilder jag blir glad av:


Fina Hallsbergsvänner som jag tycker så mycket om


Våååååår

Kommentarer
Postat av: LN

Life is goooooooooooooooooooooooooood :D:D

2011-04-06 @ 15:58:30
URL: http://ellentuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0