sunday summary

Så var även denna helg slut. En på många sätt väldigt rörig men trots allt ganska fin helg. Intensiv. I fredags var jag på spinning efter jobbet innan jag åkte in till Malin för att mysa lite. Åt sushi (som jag längtat!) och sen gick vi på bio med Linnea och Ida. Water for Elephants och även om jag inte var helt jätteinne i filmen hela tiden så var den väldigt bra. En film som kändes liksom, precis som jag gillar.

Sen har det ju varit sommar hela helgen också. Vad hände med vädret liksom? Har suttit ute i solen både igår och idag med shorts och bikini och typ svettats ihjäl. Fräknarna blir fler och fler och det brukar vara ett gott tecken. Idag följde Malin med hem hit efter tävligen (gjorde säsongsdebut idag, wiho!) och det slutade med att hon stannade på middag och hela kitet. Mysigt att ha henne omkring sig! Vi och Agnes har förresten bestämt oss för att ö-luffa i Kroatien i sommar. Och nu menar jag att faktiskt verkligen göra det. Tycker det är allt för ofta det pratas om att man ska göra det och det och det och sen slutar det med att det inte blir någonting. Men nu SKA vi göra det och det kommer bli helt fantastiskt tror jag. Biljettbokning i veckan och sen är det bara att försöka bestämma vilka öar vi vill besöka. Tänk er klarblått vatten, strålande sol, god mat, mys med två av mina finaste vänner, semester...Can't wait!



Upprymd efter denna fina söndag som inte innehållit en minsta gnutta söndagsångest peppar jag inför kommande vecka. En vecka som dessutom tar slut redan på torsdag tack vare påsken PLUS innebär mycket färre barn på förskolan PLUS påsklunch PLUS pannkaksdejt med Malin på onsdag PLUS resa till Jönköping för lite orientering i helgen PLUS långhelg = ledig måndag också ju.

Vad säger ni? Jag tror det kan bli rätt bra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå. Vi bestämde väl att om jag tog med dig till Barcelona, skulle du ta med mig till Kroatioen? Gjorde vi inte? Säkert? ;)

2011-04-17 @ 23:17:16
Postat av: Malin

Du, det här måste var ditt härligaste inlägg på länge! Jag blev helt glad när jag läste, du peppade även min känsla till tusen.

Puss yao!

2011-04-18 @ 11:47:35
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0