Överallt och ingenstans

(försökte posta det här i förrgår men allting fuckade, så här kommer det lite i efterskott)

Jag håller på att packa ihop hela mitt liv i lådor under tiden som jag försöker smälta den fetaste helgen på sjukt länge (vilket är typ omöjligt; Robyn, Prince, Kanye, Noah and The Whale, Jonathan Johansson osv osv liksom!) samtidigt som jag ska upp tidigt imorrn för att jobba resten av veckan. Längtar i och försig tokigt mycket efter barnen så det blir nog bara mysigt. Tänker att det inte är någon idé att ta det lugnt och känna in läget när jag sticker till Linköping på söndag för att börja plugga på måndag. Har jag ens valt rätt program? Rätt stad? Herregud jag vet inte. Men nu kör vi.

Jag vet inte vart jag ska men jag vet att jag ska dit.


Så här fett var Way Out West i år:

















ÖVERFET helg med andra ord. Musiken, människorna, stämningen. ALLT.

Nu;
fortsätta nedpackningen av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du plugga i Linköping? :)

2011-08-19 @ 17:28:29
Postat av: Klara

Jag ska läsa pol.kand (politisk kandidat) med inriktning statsvetenskap. Blir nog bra! :)

2011-08-21 @ 22:40:37
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0