dag 4


Jag lever idag också. Jag har ondare än igår men det är ändå rätt okej. Idag gör det liksom ont upp mot öronen och det känns som om jag konstant går runt med världens lock. Klart det inte är skönt på något vis men jag var nog ändå inställd på att det skulle vara ännu värre vilket gör att det inte känns helt åt helvete. Nu tittar jag på Good Will Hunting och har just fått i mig en piggelin. Åt faktiskt rätt mycket frukost förut också. En risi frutti, ett glas blåbärssoppa och ett kokt ägg gick minsan ner så energin är nog befintlig ett tag till.

Solen skiner utanför fönstret och jag funderar på om jag ska gå ut och ta mig lite frisk luft. Dock är det ju skidsprint på tvn om 45 minuter och det vill man ju inte heller gärna missa. Med skid-VM som börjar på torsdag hade man ju kunnat valt en sämre vecka att vara sjuskriven på..

Annars känner jag mest att jag vill fylla år, äta god mat, gå ut och dansa, träffa nya spännande människor och bli lite high on life. Men som någon vis människa sa, inget ont som inte för något gott med sig. Jag kommer ju om inte annat vara i good shape efter efter dessa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0