dag 5

Hej jag heter Klara och idag har jag ont utav bara helvete. Utan tvekan värsta smärtan hittills. Smärtan upp mot öronen sitter kvar samtidigt som det liksom spänner i hela svalget så fort jag rör på munnen. Ingen hit. Är dock glad för att jag sov ända till elva och inte har haft några större problem under natten. Har tvingat i mig en risi frutti och en ljummen rågkaka (ni vet dom där runda, luftiga mackorna) med smält ost på till frukost. Jag är långt ifrån mätt men vette sjutton om jag vill försöka få ner något mer.

Verkar som om att det här kommer bli en skojjig dag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag sitter på föreläsning och kom precis på de ultimata måltiderna för dig; smoothies och milkshake. Wohoo! Då kanske du blir glad.

2011-02-21 @ 13:01:58
URL: http://cajjsunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0