For you, Anna!

Hörrni, jag fyller ju 20 år om tio dagar och har lovat min kära storasyster att slänga upp min önskelista. So, here we go. Jag önskar mig:

  • En Canon Poweshot G11/G12 - Kolla här
  • Alex Schulmans nya bok "Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött." Finns att köpa här
  • Bijetter till Mia Skäringers show "Dyngkåt och hur helig som helst" som spelas på Cirkus. Finns här.
  • Prison Break samlarboxen - HÄR (699 kr istället för 999 kr dessutom så det är ju rena kapet!)
  • Berlocker till mitt Thomas Sabo-armband. Kolla in smyckesdjungeln om du vill ha tips!
  • Andra bra böcker, fina te/kaffekoppar, snygga halsband, nagellack, sjalar, bra-att-ha-saker m.m
Tänkte att det var lika bra att ta i från tårna och önska mig en massa saker. För önska kan man ju alltid göra, eller hur?

Kommentarer
Postat av: liza

jag ska se mia skäringers föreställning för andra gången nu i mars. såg den på mosebacke i april! hon är min idol all time. se till att få biljetter när du fyller :)

2011-02-20 @ 20:18:10
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: MALIN

Vad mer, var med..? Du måste tänka på vikten min vän :P

Åh, jag vill läsa boken, Mia Skäringers, tror du det kan var något för mig? :)

puss

2011-02-21 @ 00:11:34
URL: http://liteommalin.blogg.se/
Postat av: Klara

Liza, jag håller tummarna för att jag får biljetter! :)



Malin, jag tyckte jag kom med lite bra förslag längst ner? ;) Annars tror jag absolut att du har fantasi nog att hitta på något jättebra! Åh ja, det tror jag absolut! Du får låna den när du kommer hem! PUSS

2011-02-22 @ 17:51:45
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0