ge. mig. mat

Doktorn ringde just. Ingen fara så länge det inte börjar blöda igen. Då blir det akuten på KS. Håller tummarna för att slippa.

Vill ni veta en helt annan sak? Jag har inte ätit ordentlig mat sen i onsdags kväll. ONSDAGS. Nästan en vecka! I och för sig åt jag ljummet potatismos igår men ni fattar vad jag menar. JAG ÄR HUNGRIG. Det finns tusen saker jag är sugen på nu och när jag inte har ont i halsen längre ska jag fanimej fira. Då vill jag ha:

  • Sushi
  • Lösgodis i mängder, speciellt saltlakrits och sura grejer
  • Pommes frites
  • Riktigt gott, välkryddat kött
  • Kaffe med lite mjölk
  • Fil med müsli
  • Allt annat gott som jag saknar nått fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0