hej & gonatt


På väg till jobbet imorse. Hur fint??

Kvällen blev precis som jag gissade, alldeles urmysig. Varje gång jag träffar Emmy och Elise blir jag arg på mig själv för att jag gör det så sällan. Så även denna gång. Nu får det minsann bli skärpning! Två så härliga tjejer får jag verkligen se till att hänga med betydligt oftare.

Nu: är klockan alldeles för mycket (ska upp 06.30), ligger halva garderoben på golvet i hopp om att hitta något att ha på mig imorrn kväll, luktar det nagellacksremover i Älta för jag försöker få bort mitt röda nagellack (=omöjligt). Allt det här plus blogg, facebook, spotify and you name it försöker jag få ihop samtidigt. Bäst att skita i rubbet och sova istället. Hoppas ni får en fin lillördag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0