Malin

Hörrni, jag kom på att jag helt har glömt berätta för er att min allra finaste vän Malin nu har lämnat landet. Jag träffade henne senast i torsdags och blev helt ledsen när vi skulle säga hej då och jag insåg att vi inte kommer träffas på jättelänge. Är det bara jag som har svårt för sånt? Minns inte när vi var ifrån varandra mer än max två veckor senast.. Hur som helst så tror jag att hon kommer få det sjukt bra och efter vad jag har hört hittills verkar läget toppen! Vi har skypedejt ikväll och jag längtar redan efter att få prata med henne.

Tänkte att ni kanske också är lite nyfikna på hur hon har det? Titta in hennes blogg vettja. HÄR är den. Jag har länkat den nere i vänstra spalten också om ni vill hitta tillbaks fler gånger.


Kommentarer
Postat av: Malin!

naaah!

Min fina kännslomänniska till kompis :) Du är så bra!

Tack sötnos, vi hörs imorgon på ett eller annat sätt!

2011-01-09 @ 23:21:55
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0