Några anledningar till att ikväll är en bra kväll:

- Jag är nästan helt frisk och kunde idag gå till jobbet som vanligt
- Mina naglar är nymålade i en snygg metallicblå färg som jag fick av Nora i julklapp
- Det spelas massa bra musik på mitt Spotify, just nu väldigt mycket xx
- Häromdagen bokade jag flygbiljetter till Edinburgh. Åker nästa torsdag. Längtar ihjäl mig.
- Jag tänkte snart gå ner och göra varm choklad och ta en av kanelbullarna som vi bakade igår:





Hoppas ni också har en helt okej (eller till och med bra) måndag. Vet att dom kan suga ibland men i så fall får ni glädjas åt att den snart är över. Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

Vad kul att du är glad som en solstråle! Bullarna såg ju inte helt fel ut heller :)

Jag har också haft en bra kväll, vi hade lite franska vänner över på middag och Emmanuelle lagade risotto och tira mi su (elr hur det nu kan stavas?) smarrigt iaf!

Puss vännen

2011-01-25 @ 01:04:11
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0