puss

Hej fina ni.

Ikväll är en bra kväll och jag är glad och nöjd. En av mina bästa vänner hörde av sig idag och sa att hon var lite orolig för att jag verkade så deppig sist. Fick lite ont i magen för meningen var absolut inte att göra någon orolig. Jag tror bara det är så enkelt som att eftersom jag är glad typ 95 procent av min vakna tid så  behöver jag de där fem procenten då jag mår piss och är less på allt. En liten urladdning för att kunna njuta helt av resten. Och grejen är att det inte alls behöver vara någon stor grej som gör mig ledsen. Det kan vara så enkelt som att jag tjafsat lite med någon i min familj, blir på dåligt humör, sätter mig på mitt rum och tänker lite och så vips så känns allt jobbigt. Men det är nog bara sån jag är. Höga berg och djupa dalar. Sen gör ju inte den här jävla årstiden saken bättre heller. Minns knappt när jag såg solen mer än fem minuter senast? Jaja. Det jag ville säga vara bara att ni inte behöver bli fundersamma, jag blir glad igen lika fort som jag blev ledsen.

Hur som helst, idag gick jobbet snabbt och ikväll har pappa och jag kollat på Avatar och ätit fruktsallad med vit choklad. Måndag? Jag har knappt märkt det. Otroligt att det kan vara så ibland. Nu ska jag krypa ner under täcket och få åtta timmars skönhetssömn. Vi hörs imorrn igen. Lyssna på den här innan ni somnar:

Idiot Kid - Wid Awake


Ta hand om er. Puss & många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0