tråkmånsar?

Det är bekräftat. Ni är minsann lite småtråkiga ibland. Av sjuttio pers var det inte en enda som hade lust att bjuda lite på sig själv och skriva några ord. Men nyfikna verkar ni vara i alla fall, precis som jag. Men jag fortsätter väl skriva min offentliga dagbok för mig själv ett tag till då. Ni är välkomna att hänga på om ni vill. Men ni behöver inte oroa er. Jag är inte lika bitter som jag verkar. Bara förjävligt nyfiken på vilka ni är. Förutom mamma, farmor, Anna och Ellen förstås, er vet jag ju redan om. Men strunt samma. Ska vi snacka om något roligare istället?

Idag jobbade jag ju igen och det var rätt okej. Sen kom Malin och hängde några timmar för middag och bloggfix. Eftersom fröken ska iväg och upptäcka Edinburgh så tänkte hon skaffa sig blogg. Kul tycker jag och har försökt lära henne grunderna. Lovar att ge er adressen när den är lite mer färdig.

Annars så rullar livet på. Lite sakta, men det rullar. Ser fram emot allt som kommer. Hälsa på Malin, åka till Barcelona med Anna, kanske möta Ellen i Asien, kanske sticka någon helt annanstans. Spännande det där. Imorrn ska jag träffa Emmy och Elise efter att jag har haft sovmorgon och jobbat till sex. Tror det kommer rädda min dag.




Kommentarer
Postat av: Clobbe

HEJ!



Jag har läst så nu vet du en till som läst =P

2011-01-03 @ 22:46:50
Postat av: liza

jag läser ju också så klart!

2011-01-03 @ 22:56:20
URL: http://liza.blogg.se/
Postat av: Johanna

Som du vet läser ju jag också din blogg:)

Min jul var kanon. Solen skiner här och på torsdag kommer mamma och Jossan och hälsar på mig så livet är väldigt bra just nu. Själv då? Vi får allt ta och skypa snart, typ när mamma & Jossan åkt hem igen:)

2011-01-04 @ 00:37:34
URL: http://nittioettnollsjutjugo.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag läser också. Jag är bara inte så sugen att dela med mig av mina tankar i din blogg, för då blir det ju mindre intressant för dig att läsa vår och då får vi en läsare mindre liksom. Högst statistik vinner!!!!

2011-01-04 @ 15:42:53
URL: http://cajjsunk.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag läser också såååklart (:

2011-01-04 @ 22:28:40
Postat av: Catrine

Suprise! Jag läser också, eller började när det blev nytt år :) Jag jobbar och jobbar och jobbar i lilla viken jag.. Efter sommaren ska jag börja leva igen och resa, troligtvis bli en aussie i närmare ett år!

2011-01-04 @ 23:04:53
Postat av: Klara

Va kul att ni skrev hörrni, nu blev jag glad! :-)



johanna, skönt att höra! Jag mår också bra. Sitter och har lite rast på jobbet och fyller på med massa kaffe. Skypedejt är spikat!



Clobbe och Catrin, kul att ni tittar in! Och Catrin, det där med aussie lät ju grymt! Ska du göra något speciellt eller bara resa runt? :-)



Nu är min rast snart slut.. Puss på er allihop!

2011-01-05 @ 13:30:18
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: John

Jag läser också :)

2011-01-17 @ 08:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0