the time is now

Hej kompisar!

Jag tror att jag har tagit sommarlov redan. I alla fall verkar det så om man tittar in här. Den senaste tiden har jag inte förmått mig själv att sitta inne när solen har gassat dygnet runt, vännerna har varit gladare än någonsin, festerna roligare, ölen godare och fräknarna fler. Jag måste ta vara på det som är nu. Jag är skitkass på det egentligen och längtar bara framåt eller tittat bakåt men den här sommaren ska jag verkligen försöka uppskatta allt som är just precis NU. Sverige är ju helt fantastiskt den här tiden och i år tänker jag minsann inte glömma bort det. Det är juni och officiellt sommar, hur sjukt det än låter. SOMMAR. Som jag har längtat efter dig!


Asha Ali - The time is now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0