party all the time

Jag fyllde tjugo i onsdags och sen försvann jag. Lite så har det varit (sorry) men det har varit lite för fullt upp sen dess. Jag har börjat jobba igen efter två veckors sjukskrivning och sen har jag mest firat. Har insett att det är så himla kul att fylla år! Det räckte liksom inte med världens bästa och soligaste födelsedag i onsdags - Jag blev firad med en flaska vin och sjukt fina tulpaner på jobbet i torsdags, det låg ett underbart fint paket från Edinburgh i brevlådan när jag kom hem, igår var det dags för tjejmiddag med Elin, Karro och Linnea vilket också var hur bra och kul som helst och jag fick massa fina grejer (ni ska få se sen!) och idag har jag haft släkten över på middag och ännu mer kalas och fina presenter.

SÅ. HIMLA. KUL. GREJ. ATT. FYLLA. ÅR.

Av farmor fick jag ikväll pengar till att köpa kameran som jag vill ha så det ska jag göra så fort jag får möjlighet. Helst i morgon efter Vasaloppet och 5-milen, innan det är dags för Mia Skäringers show på Cirkus. Ihhhh. Hur som helst är det ju jättebra om jag köper kameran så fort jag bara kan så jag kan visa er allt annat fint jag fått. Och för att bara kunna dokumentera mitt liv lite bättre över huvud taget.

Tills dess bjuder jag på några halvdåliga bilder från min mobil. Hoppas ni ser vilka sjukt fina saker jag fått! (och hur soligt det har varit om dagarna!)


Födelsedagspromenad i solen




Jag fick en Nespressomaskin(!!!) med tillhörande fräsig låda med kaffekapslar. Glad tjej!


Finfina presenter innan kvällens kalas. Den underbara lila sjalen jag fick av Malin och Nespressomaskinen som nu bor i köket fick dock inte vara med på bild.

Det var lite av mycket. Nu ska jag kolla lägenheter i Linkan och hålla tummarna för Jerry Ahrlin, Daniel Tynell och Stanislav Rezac som jag har satsat pengar på i Vasan imorrn. Sa jag förresten att jag var på Systemet igår? Det var jag i alla fall. Det kändes sjukt förbjudet men var ganska fett ändå. KUL att vara 20!

Puss!


Kommentarer
Postat av: malin!

Åh vad härligt, vad kul att du verkligen njuter av tilvaron!

Det såg fint ut med födelsedagsprommenad, men har inte riktigt fattat att ni har så mycket snö kvar.. Trort det var det mysigt att få se en bild från erstaviksgärdena, lite hemmakänsla måste jag påstå! Minns hur jag sprungit där under de aldra varmaste sommardagarna och svettats, haha!



Och vilka paket :) Ser fram emot att smaka på ditt hemmabrygda kaffe.. Du får lova att prova ut den besta smaken först! Här ligger mitt kaffedrickande lite i lä, men en och annan starbuckskopp har det ju blivit förståss!



Hoppas att showen blir galet bra! Jag vill också se den.. och framförallt så vill jag låna din bok :) Men tror du den finns på engelska? Jag ska kolla upp saken!

Puss min finaste, ta hand om dig.

2011-03-06 @ 14:27:35
URL: http://liteommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0