till Dan

Jag har ju som ni troligtvis inte missat fyllt tjugo och det ska man ju fira. Visst? Sagt och gjort. Igår var det tjugoårsfest för mig hemma hos Linnea som gällde. Fullt ös och jättekul! Dock går jag ju på antibiotika så för mig blev det rätt lugnt men oj så skoj ändå!

Så här såg det ut:










Sen glömdes tyvärr kameran bort så halva gänget och festen får ni se framför er istället. Kom på att det är sjukt kul att ha fest, sånt borde man ju göra betydligt oftare. Och grymt också att hela gänget kom och firade med mig. Nu ska jag smutta på min Moët som jag fick av grabbarna fortsätta vara happy. (Eller så sparar jag den till något exklusivare tillfälle..) Hur som helst, TACK för igår kompisar! Och tack för alla fina grejer jag fick!

p.s Dan, du trodde jag skulle banga men ack så fel du hade. Inlägget är tillägnat dig och jag hoppas på minst en kommentar nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ser att jag missat något, ni verkar ha haft en jättebra kväll ju:-)

Men snart ses vi!

Puss

2011-03-14 @ 00:24:53
Postat av: Camilla

Hur kul var de då?

2011-03-14 @ 20:54:57
Postat av: dan

Shit, känner mig grymt hedrad nu! Hur många har fått inlägg tillägnade sig förut? Men tvekade inte en sekund på att du skulle göra det



Nu har du fått en läsare som kommer följa bloggen slaviskt...

2011-03-14 @ 22:25:30
Postat av: Peter

tjenacamilla.se

2011-03-14 @ 22:38:17
URL: http://tjenacamilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0