vissa dagar känns bättre än andra

Hej kompisar!

Torsdag idag och veckan har bara rusat iväg. Älskar när den gör det. Jag har både hunnit jobba, varit på Järlagården(dock inte tränat för halsen gör fortfarande konstigt ont), firat mamma som fyllt år, klippt och slingat håret (kanske skaffat mig en mittbena) och packat inför en helg i Hallsberg. Åker nämligen direkt från jobbet imorrn till en helg hos Agnes och resten av mina fina vänner som bor där. Det kan ju inte bli annat än lyckat. Utgång i Örebro imorrn och jag är riktigt pepp. Pepp på att träffa fina vänner, skratta och dansa. Har överlag en glad känsla i magen för tillfället. Tror att det är solen som gör det. Våren är på väg. Tror minsann det blir converse och skinnjacka i helgen! Sen Barcelona på onsdag också. Åh, ibland känns ju livet roligare än annars.

Puss på er fina ni och ha en bra helg!




Kommentarer
Postat av: Anna

Och sedan blir det Barcelona!!!

2011-03-18 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0