är ni kvar?

Hej kompisar.

Nu var det alldeles för länge sen sist. Inte så mycket har hänt den senaste veckan. Förutom att Ellen kom hem i lördags förstås, det kan ju ha varit det bästa på länge! Nu när Ellen också kommit hem innebär det att alla mina favoriter befinner sig på ganska okej avstånd igen. Som jag har längtat! I veckan har vi myst allihopa och jag insåg ännu en gång hur mycket jag tycker om mina fina vänner. I höst delar vi på oss igen så jag får passa på att njuta de här månaderna som är kvar.

Lite så här såg det ut förra helgen:

Välkommen hem-mys i solen


Stelopererade men rätt glada(?) tjejer


Annars då? Jo, jag, Malin och Agnes bokade Kroatien i veckan. 12 dagars ö-luff i mitten av juli. Så himla underbart bra alltså. Tror det kommer bli galet och helt fantastiskt. Och säkert jävligt varmt också men det ska vi nog kunna fixa. Är överlag sjukt pepp och förväntansfull inför sommaren och allt fint som den verkar kunna föra med sig i år. Way out west är spikat innan det är dags för Linköping och plugg och bara en sån grej kan ju rädda vilken regnig sommar som helst. (dock hoppas vi att det kommer bli sol och nice!)

Uppgraderade mig just till Spotify unlimited förresten. Blev helt ledsen när det inte gick att lyssna på Maggios nya låtar längre. Ovärt påhitt att alla måste betala men 49 spänn kanske det kan vara värt ändå.

Ville nog egentligen bara titta in och säga hej. Har saknat er lite tror jag dom här dagarna. Eller saknat den här lilla stunden då jag kan sitta och skriva av mig lite. (saknat er också förstås men eftersom ni inte gör så mycket väsen av er så vet jag inte riktigt vad jag har att sakna)

Hur som, nu ska jag krypa ner under täcket och filosofera. Så himla mycket tankar och funderingar som snurrar i min lilla hjärna för tillfället så jag tror det är dags att sortera lite. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska du plugga i Linköping? :)



/Sofia, som läst din blogg jättelänge men inte riktigt känner dig, var Sjöarp-konfirmand duvet.

2011-05-15 @ 18:38:41
URL: http://femsinnen.blogg.se/
Postat av: Klara

Sofia, jag ska läsa pol.kand med inriktining statsvetare tänkte jag. Visst pluggar du där? :)

2011-05-15 @ 20:53:39
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/
Postat av: matilda

miss u toooo! vad har du att göra som är så viktigt att du inte bloggar?! ;)

2011-05-16 @ 17:13:37
URL: http://mmmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0