det här med söndagar

I vanliga fall brukar jag ogilla söndagar. Inte tycka om dom särskilt mycket alls faktiskt. Oftast är man ganska trött och seg efter veckan/helgen/what-so-ever och dagen brukar mest kännas som en transportsträcka som måste färdas innan nästa vecka kan börja. Tror dock att jag har börjat ändra mig lite. Idag är det ju söndag och jag känner mig väldigt tillfreds med läget. Jag fick sovmorgon, kunde äta frukost precis hur länge jag ville och nu har jag en hel dag framför mig som inte alls känns speciellt tråkig. Jag ska städa lägenheten (inte superkul men hur sjukt det än låter så tycker jag det är ganska lugnande), sen ska jag träna och sen direkt hem till Johanna som bjudit över på söndagsmiddag. Fina fina Johanna, det finns inte många som hon.

Kom på mig själv att undra varför man i förväg ska ogilla något som kan bli så fantastiskt?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullunge<3 jag är så glad att jag har dig här!

2011-11-06 @ 13:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0