f-f-f-fredag!

Fredagspeppen har börjat infinna sig. Som jag älskar den känslan. Har haft världens bästa fredags hittills. Imorse var jag och Lovisa på coreyoga kl 7. Hur nice som helst. Har verkligen insett hur mycket jag uppskattar att träna på morgonen. Sen åt vi frukost i skolan och tog tag i plugget med världens energi. Marknadsekonomins grunder, har en tanke om att vi ska sätta den kursen.
Nu är jag hemma i lyan och fixar lite. Provar kläder tills ikväll och plockar lite. Fredagsanda it is. Kl 16 blir det fredagspub i skolan och sen fortsätter kvällen i samma tecken. Känns som det kan bli hur kul som helst.
När det gäller allergichocken jag fick häromdagen så gick den som tur var över under natten. Höll dock på att frysa ihjäl mig men det var en annan femma. Obehaglig händelse vilket fall.
Nu peppar vi fredagskväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0