sjuktisdag

Hej kompisar!

Ledsen för veckans frånvaro. Hade fullt upp tisdag-onsdag förra veckan med fix inför ettans tackfest (som blev hur lyckad och rolig som helst! Bilder kommer snart.) och sen drog jag hem till Stockholm i torsdags för en helg med familjen och för att agera lite funktionär på Sicklaloppet. Åkte dock på någon konstig sjukdom och har gått med feber och värsta hostan sedan i söndags. Väldigt oskönt. Tisdag idag och jag tycker jag fortfarande mår lite sämre än jag förtjänar vilket gör att jag mest bara ligger i soffan och gnäller, men det borde väl gå över snart?

Lovar att göra lite roligare updates med bilder och skvaller så fort jag mår bättre. Tills dess får ni nöja er med den här lilla godingen från gårdagens fin-pluggfika at my place med Lisa och Thea (som för övrigt är inneboende hos mig tills vidare, mysigt värre faktiskt). Puss!


Kommentarer
Postat av: mamma

krya på dig mitt hjärta!

2011-10-04 @ 21:38:50
Postat av: Malin

2011-10-07 @ 22:00:49
Postat av: Malin

Fy vad mysigt.. och vilken inredning, du är så piffig :) Tror bestämt jag behöver lite rådgivning..

2011-10-07 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0