början på nått nytt och nånting underbart

Nu är jag här igen. Ligger i min nyköpta soffa i min nyinredda lägenhet i vad som kallas mitt nya hem. Känns riktigt jäkla bra faktiskt. Skolan är igång på riktigt och även fast jag fortfarande är sjukt sliten och lite småsjuk sen nollningen så börjar jag komma in i det. Vi läser just nu politisk teori och imorrn har jag seminarium på Platons bok Staten. Mycket men ändå rätt intressant. Så så här långt har jag inte ångrat mig en sekund och det känns inte som att jag kommer göra det heller. Sen har jag hur mycket sköna människor som helst runt mig så varje dag är ju som en enda lång skrattfest som aldrig tar slut. Tänker mig minst tre år med dessa sköningar, kan ju inte bli annat än fantastiskt.

Ikväll var jag på upptaktsmöte med Lithe Vilse också, studenternas orienteringsklubb. Så fort knät är helt tänker jag inte vara sen på att joina.

Så mycket nytt och bra. Vet inte varför men jag trodde nog att allt skulle vara lite krångligare än det har varit. Allt har gått som på räls och nu känns det verkligen som jag hamnat på rätt ställe. Är lite hög på livet.

Nu blir det knäckemacka med leverpastej och saltgurka. Dumt att klaga!

Kommentarer
Postat av: julia

Vad glad jag blir av att läsa att du har det så bra! Hoppas det fortsätter så!

Kramar till dig!

2011-09-13 @ 00:46:07
URL: http://juliaalmen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra att du mår bra! Vad är det du läser nu igen?

2011-09-14 @ 10:33:00
URL: http://mmmatilda.blogspot.com
Postat av: Klara

Ja allt är toppen än så länge! :) Jag läser Politices kandidatprogram (pol.kand. Typ statsvetenskap och politik. Ganska intressant faktiskt!

2011-09-14 @ 17:20:53
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0