did you give the world some love today babe?

Hej kompisar. Jag försvann visst en vecka eller två. Livet har gått lite för fort för mig den senaste tiden. Den ena roliga saken har avlöst den andra och jag har, som så många gånger förr, inte hunnit stanna upp och känna efter. Har insett den senaste tiden att jag verkligen behöver göra det, blir liksom orolig i själen om jag bara gör och gör och gör och aldrig stannar upp. Kan inte riktigt njuta av allt det fina som är i stunden om jag hela tiden inom mig vet att jag i nästa stund ska göra någonting annat någon annanstans. Så ikväll gör jag just det där. Ingenting. Känner av och känner in. Efter en fantastisk Orsaresa med världens bästa gäng förra helgen och nästan direkt hem för några dagar fulla med jobb och grejjer i Stockholm (hann knappt mysa med familjen vilket gjorde lite ont i hjärtat) känns det tomt och ensamt i lägenheten.

Har ägnat kvällen åt att laga världens godaste lasagne (vågar nästan säga att den var i klass med mammas!) och titta på Blue Valentine, som var en ganska deppig och tung film (inte alls som jag trodde). Nu kör jag te och musik i soffan. Lämnade förresten blod för första gången idag. Kändes nästan lite lyxigt. Gjorde inte mycket för mänskligheten men fick otroligt mycket tillbaks. Både fika, presenter och glada miner. Mer sånt.

Nu ska jag fortsätta mitt ingenting-görande en stund och sen sova gott. Ta hand om er. Puss.

Kommentarer
Postat av: Agge

Klara!!!

Du är bäst <3<3

2012-02-07 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0