en torsdag när våren var och hälsade på

Hej kompisar.

Det händer så mycket just nu. Vet inte alls vart jag ska börja berätta. Förra tisdagen gjorde jag en artroskopi av mitt högra knä (äntligen!) där läkaren förhoppningsvis lagade en sprucken menisk. Så de senaste dagarna har jag haltat runt som en skadeskjuten hare men nu börjar det äntligen ordna upp sig. Känns fint om alla de här knäproblemen tar slut någon gång. Annars har jag den senaste tiden mest pluggat en himla massa juridik, som jag har tenta på imorgon, och umgåtts mycket med människor jag tycker om. Åt tapas med halv8-gänget i fredags och var på finsittning med orienterarna på HG i lördags. Avslutade söndagen med pizza och film tillsammans med Gustav och Johanna. Kan har varit den finaste helgen på mycket mycket länge. När jag tänker efter så har många av de senaste helgerna varit himla fina bara. Och jag har förhoppningar om att kommande helg blir minst lika bra. Åker nämligen till Göteborg imorgon för att hälsa på Agnes och Ida och alla andra saknade vänner jag har där över helgen. Tänker mig mys, frukost i Haga, öl och skratt. Tror det kan bli riktigt bra. Och nästa fredag fyller jag år med. 21. Spännade att se vad det nya året har att bjuda på.

Våren var och hälsade på idag förresten. Och det var ljust till tjugo i sex!! Det gör mig så lycklig att det nästan är löjligt. Så här såg det ut idag när vi "tentapluggade"
.

En riktigt bra dag förutom det lilla faktum att jag tror att jag har fått vägglöss. Anticimex ville inte hålla med mig om det förra veckan när dom var här och undersökte men jag tror prompt dom har fel. Det återstår att se. Nu ska jag diska och packa till Götet. Take care finaste ni. Puss!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-28 @ 17:32:21
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0