Att må bra

Jag mår bra. Jag är tillfreds med mig själv och med hur mitt liv ser ut just nu. Klarade juridiktentan och det blir varmare och ljusare för varje dag. Våren kommer. Jag njuter, jag skrattar och jag myser. Jag lever. Jag dansar. Jag tränar. Jag ger och jag får. Jag känner en enorm kärlek för alla fina människor som jag umgås med. Och för min älskade familj som jag äntligen ska få träffa på torsdag efter alldeles för många veckor ifrån varandra.

Idag vill jag bara ge hela världen en stor varm kram.


Kommentarer
Postat av: julia

Du är så fin Klara! Ger oss som läser ett riktigt stort leende! Tack!

2012-03-11 @ 12:49:24
URL: http://juliaalmen.blogg.se/
Postat av: Agge

Fina Fina Klara <3



2012-03-11 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0