känslomässigt instabil?

Jag vaknade upp imorse och var världens tröttaste tjej. Egentligen ingen big deal men på nått sätt fuckade hela min morgon ur och jag var helt känslomässigt instabil hela min första vakna timme. Höll på att börja gråta flera gånger för att jag inte "orkaaaade börja tentaplugga" och mest bara ville kramas istället. Ja, ni hör ju. Det är varken bra för mig eller herrn jag hänger med, ingen får liksom någonting gjort. Så jag bet ihop istället. Diskade, bäddade sängen och insåg att mitt humör/beteende ibland är lika barnsligt som en 5-årings. Sen målade jag naglarna med mitt favoritlack, drack en cappuccino och blev glad igen. Nu har jag till och med börjat plugga. Inte i skolan dock för jag vägrar gå dit när jag är så inställd på att allt det här är över snart, men ändå, jag pluggar. Och det går inte helt åt skogen. 8 dagar kvar till tenta så det ska nog lösa sig. Ska en sväng till stan med Johanna sen med så nu går den här dagen bara åt rätt håll.

Tänka sig hur man funkar ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0