annandag påsk

Idag har min dag varit så fin, så fin. Den började med att jag övningkörde en himla massa med mamma & eftersom att vädret var fint även idag styrde vi kosan bort mot Nyckelviken (ett jättefint ställe med massa ängar, djur & hagar precis vid havet) Jag & min fina mamma promenerade en stund innan vi fikade på serveringen som är där. Det var hur gulligt som helst & man fick skära så stor bit man ville av äppelkakan, Stort plus! Efter fikan låg vi på en filt i solen en lång stund och pratade, det var mysigt. Det var blåsippor och vitsippor(!) i varenda slänt & skogsdunge. :) Jag önskar jag kunde visa hur fint det var.

Efter vår lilla utflykt övningskörde jag lite till & det känns faktiskt riktigt bra nu! Körkort i slutet på maj? Maybe!

Vet ni vad dagens bästa var? Jag, som gått hela lovet och trott att jag typ är pank, hittade idag en check från Swedbank på mitt skrivbort som jag helt hade missat! 1050 kr. Det var mitt studiebidrag som jag ska börja få direkt till mig själv nu när jag fyllt 18 och jag hade helt missat att jag inte hade fått in det på kontot än. Så det var naaajs!

Nu blir det sängen. Puss mina fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0