är du lycklig nu?

Jag läste Michaela Fornis blogg, som så många gånger förr, då jag fick se de här frågorna & började tänka till.

Hur mår du? bra faktiskt
Skrattar du? mycket och högt, ja
Gör du saker som får dig att må bra? ja, umgås med mina fina vänner
Träffar du människor som får din mage att pirra? kanske lite
Känner du dig starkare eller svagare än förut? för två månader sen hade jag sagt svagare men nu är jag nog starkare
Saknar du? ja, alldeles för mycket.
Tar du hand om dina vänner? Jag gör mitt bästa!
Älskar du? de fina i min omgivning, ja
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra? det nya spontana 2009 har bara börjat
Håller du dina löften? oftast
Längtar du? till sommaren & kärleken
Tänker du? på tok för mycket
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen? ja :)
Vill du? kunna släppa taget helt
Önskar du att det var som förut? både ja & nej
Går du vidare? jag gör allt jag kan, jag har kommit en bit på vägen!
Gråter du när ingen ser? ja, när det gör som allra ondast
Vågar du? kanske :)
Är du lycklig nu? mer eller mindre. usch vilken svår fråga.

Nej, nu ska jag sova. Måste ta igen nattens missade timmar för imorrn är det tävling som gäller. Ta hand om er hörrni. Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0