efter regn kommer solsken

Hej mina vänner.

Solen skiner i Stockholm & det är nästan sommarvarmt. På vägen hem från bussen, när jag gick på den torra, nysopade(!!) asfalten såg jag årets första citronfjäril. Och i onsdags såg jag den första tussilagon. Jag är kanske konstig men jag blir helt varm i hjärtat av sånna saker. Små tecken som tyder på att allt är på väg åt rätt håll, precis som det ska vara!

Andra saker som gör mig varm i hjärtat är att jag igår hade en jättekul kväll med Elina, Michaela, Tom, Izak & gänget på Klaras i Örebro & att jag nyligen har suttit ute länge och skaffat mig x antal fräknar samtidigt som jag har spelat kort med min lillasyster. Sånt är mysigt. Det är bara hon & jag hemma så ikväll blir det tjejmys på hög nivå! Första steget är att jag ska bli upplärd av en 9-åring hur man spelar Guitar Hero..kan bli spännande.

En annan liten notering bara är att Hammarby just nu leder med 1-0 mot Elfsborg borta i den allsvenska premiären. Gött!

på Klaras igår.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0